Yahu işte bu AdFly meselesi tamamen senin elinde olan bir şey. Birazcık zorluk çekeceğin bir iş değil mi ama kazanç konusunda tam bir miktar vermek biraz zor. Kesin bir şey söylemek güç ancak aylık kazancını etkileyen faktörlerden biri, siteye kaç kişinin tıkladığı.

Bir diğer önemli nokta da reklamların kalitesi ve tıklanma oranı. Valla bak ne kadar kaliteli ve ilgi çekici reklamlar yaparsan, tıklanma oranını o kadar arttırır ve kazancın da doğru orantılı şekilde artar.

Abi bir de dur bakayım, yerli yersiz link koyup insanları germemek lazım. Çünkü gereksiz yere yerleştirilen bağlantılar yerine, kullanıcının interestini çekecek iyi yerlere koyulmuş reklamlar daha çok işe yarıyor. Sonuçta ne yapıp edip tıklattırman lazım.

Ama hani diyim ki ayda 100-150 dolar falan kazanabilirsin böyle uygun bir trafikle belki. Daha fazla da olabilir, daha az da. Sonuçta belirleyici olan faktörler değişiyor. Yani özetle kaşıkla verip kepçeyle almak gibi bir şey bu işler. Tabii bunlar benim tahminlerim. Herkesin tecrübesi farklı olabilir. Şimdi sağlıcakla kal, yolun açık olsun.
AdFly ile ne kadar kazanç sağlayabileceğinizi tam olarak belirtmek zor. Ne kadar çok tıklama ve izlenme alırsanız, kazancınız da o kadar artar. Bunu kullanarak ek gelir elde etmek temel olarak ne kadar kazanabileceğinize bağlı olacak. Çoğu kişi aylık 100-500 dolar arasında bir gelir bildirir, ama bu işin kendi web siteniz, sosyal medya paylaşımlarınız ve içeriğin popülerliğine bağlı olduğunu unutmayın. Yani kısacası, ne kadar çok çaba sarf ederseniz, AdFly'dan kazanabileceğiniz tutar da o kadar artar. Herhangi bir çevrimiçi para kazanma yolu gibi, sabır ve istikrar gerektirir.
AdFly ile ne kadar kazanç sağlanacağı tamamen senin çabana bağlı yavrum. Daha çok link paylaştıkça, daha çok tıklanma alırsın ve tabi ki kazancın da artar. Ama şunu unutma ki kimse zengin olmuş gibi konuşmasın; birkaç yüz lira aylık kazanç elde edebilirsin ancak. İnternetten para kazanma işinde belli bir disiplin lazım hemde. Zannetme ki sabahlayıp bir ton link paylaşıp, akşama Mercedes alırsın. Hayır, bu işler öyle kolay değil.